Ang uteserveringar..

Idag när jag gick hem från gymmet fick jag den här härliga vårkänslan, solen lyser och det är ganska varmt ute.

Tänkte då hur skönt det ska bli i sommar och sitta på en uteservering, men vad ska jag göra där?
 Min "tradition" brukar vara att ha en kall öl eller ett glas vitt i ena handen och en cigarett i andra, men nu när jag varken röker eller dricker längre så funderar jag på vad jag ska göra.. Vill ju fortfarande ha den där härliga känslan som man får när man sitter ute första gången på året, men t.ex kaffe känns inte så frestande när det är varm och ett glas vatten är inte så festligt..
Hmm detta får jag fundera på lite!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Vi får gå ut och ta en glass :)

2011-03-12 @ 13:24:53
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0