Vill ha semester!!

Herregud vad Nathalie är jobbig nu!
Såhär illa har det nog inte varit innan, men just nu är det bara skrik skrik skrik som gäller och sen ser hon till att klämma in lite gnäll där imellan..
Nej det känns som man behöver lite semester för sig själv en stund..
 Jag har ju planerat in en stockholms tripp nu i slutet av månaden för att hälsa på mina fina tjejer, kanske så att jag lämnar Nathalie och Leo hemma med pappsen ;) Så jag får en tjejhelg för oss som inte är i 2 års trots!!
 
Gud vad jag saknar mina fina, underbara vänner som nu bor både i Malung och stockholm!! Vill flytta till stockholm NU!! Sambon gick ju med på att flytta dit efter sommaren så vi hade planerat hur vi skulle få det att funka med dom stora tjejerna och tillomed pratat med deras mamma som tyckte det var helt ok att vi flyttade, en jag tror inte sambon hade räknat med att allt skulle flyta på så bra som det gjort, för nu verkar det som om han ändrat sig!! Trist!

Jaja får väl ta och bo kvar här ett tag till...

Idag blir det en tur till banken, ska sätta in lite pengar på mitt konto som vi ska köpa lite roliga saker till barnen med :D


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Neeeeej flytta inte!! :(

2011-04-26 @ 11:41:15
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ta med dom så kan jag vara barnvakt åt sötisarna :)

2011-04-27 @ 11:45:07

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0