Underbart väder!

Idag gick jag till gymmet som vanligt efter frukost, så härligt det var ute redan då!
När jag kom hem började jag med lunch och medans jag hade kyckling i ugnen så sprang jag upp i duschen med Nathalie (lättast att duscha samtidigt). Vi var klara lagom till maten och efter maten gick vi ut på en gång, guuud så skönt ute.
Så idag har jag haft premiär för min skinnjacka och för mina tygskor!
Nathalie har även fått årets första kulglass :)Då är det verkligen vår på riktigt!


Vi var ute ända tills det var dags för kvällsmat, då var vi tvugna att gå hem, sambon hade ju även en match som han var tvungen att åka till. Men påvägen hem kom jag på att jag ville kolla efter en baddräkt till lillstumpan så en snabb tur in på kapphal blev det och vi köpte denna

Den enda baddräkten som fanns och vad kostade den? 99:- Det är ju ingenting! Tyckte att det var klockrent!

 
Nu har jag iaf lagt mina små troll och nu sitter jag och saknar dom :P Det är så sjukt, men jag saknar dom jämt när dom sover..
Jag vet första gången jag skulle åka bil från Kristinehamn till Malung och Nathalie satt i babyskyddet i baksätet medans jag satt fram, Nina som körde då fick stanna flera gånger bara för jag kände mig så tom utan henne.. haha inte trodde jag att man kunde känna så innan jag fick mina små!

I morgon hoppas jag på en lika härlig dag så man kan vara ute en heldag, kanske kan få lite förg också!?!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0