Tisdag!

I morse gick jag upp 05 för att gå och morgonsimma, det var faktiskt skönt att komma iväg så tidigt.
Jag var väl hemma igen närmare 08, tog då en kopp kaffe innan det var dags att ta tjejerna på dagis.
Nathalie vägrade hålla mig i hand, men Bella och Vanessa gick bra ;)



När jag lämnat Bella och Vanessa på dagis tog jag Nathalie och Leo till öppna förskolan. Nathalie ville ha fika direkt och idag hade hon tur då det fanns helt nybakat bröd där ;)
Efter öppna gick vi hem och åt Lunch, sen var det dags att hämta tjejerna igen.

Vi var inte hemma länge innan vi sen stack iväg till Sandrah så barnen fick leka med Vilde och Devin, Barnen hade jättekul och fick springa av sig vilket behövdes :D Var jättetrevligt!
Nu är alla i säng och barnen var trötta så det var en lyckad dag :)


Sen speciellt för dig Linnéa :) Här får du en bild på frisyren, suddig bild men är den enda bild jag har nu tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Tack för idag, det var jättekul =) Barnen var trötta och nöjda så det var ju toppen haha!

2011-04-12 @ 20:20:22
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det blev jättefint! :)

2011-04-12 @ 22:31:36
URL: http://tentorochpoang.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Vilken fin familj du har Cissi. Kul att allt har gått så fint för dig. Puss :)

2011-04-17 @ 11:35:30
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0