Städat.

Nu har jag dammsugit och torkat golv på både över och undervåningen, nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag hoppar in i duschen.
Sen kl 14.00 ska jag till komvux och prata om vilka kurser jag ska läsa för att få komma in på vidareutbildningen som jag vill in på sen. Just nu ser det ut som om jag kan börja plugga i augusti, då får sambon vara pappaledig. Ska bli så skönt att komma igång igen!
Jag har velat lite om jag skulle börja plugga nu efter mammaledigheten eller om jag skulle tillbaka till mitt gamla jobb och spara ihop lite pengar först, men jag är så trött på det jobbet så nu ska jag plugga till det jag verkligen vill jobba med istället! Om ca 5 år kommer jag vara färdigutbildad, är då alltså 29år så fruktansvärt gammal är jag ju inte då iaf!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Vad är det du vill plugga till?

2011-04-10 @ 12:51:11
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0