Påsk

I år kommer vi inte åka till malung under påsk, lite trist då jag faktiskt tycker att det är jättemysigt att vara där bland nära och kära!
 Idag blir det iaf påskparad för barnen, Leo kommer väl vara sitta i vagnen men det är klart att han ska få vara en liten påskgubbe iaf ;)
 Efter paraden så ska jag iväg och träna bort lite fläsk och sen ska vi mysa här hemma!

Barnen ska ju få påskägg, men eftersom dom stora tjejerna inte är här detta år på påsk så tyckte inte jag att Nathalie behövde en massa godis så iår får hon en leksak i påskägget och Leo som ändå inte förstår något får lite kläder i sitt!

Nu ser jag att fialotta har varit i skafferiet för hon kommer inspringandes med världens största choklad leende och men kladdiga fingrar.. måste kila :D
 

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Oh undra vad hon hittade för gott :)Ja men det är roligare med en sak. Colin vet ju inte vad godis är och sen mina småsyskon får godis av andra släktingar. Hoppas ni får en bra dag.

2011-04-21 @ 08:54:17
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0