Onsdag.

Idag har jag fått ett pris på halsbandet som ska fixas, Fick ett jättefint halsband av Lena när Nathalie döptes. Halsbandet har ett stort och ett litet hjärta, i stora står det stämplat mommy och i lilla Nathalie, Nu måste jag ju skaffa ett till hjärta med Leos namn. Halsbandet skulle bli klart 22/4 och det  skulle gå på 750:-

Jag har även varit och lagt undan ett par springskor, får se om jag köper dom i slutet av månaden eller innan, dom är ju relativt dyra, men dom behövs!

Träningen idag gick ganska så bra, känner ju redan att min kondis har blivit sämre, det blev 25 min på löpbandet med intervaller, 15 min på crosstrainer sen körde jag 20 min styrka. Var hur jobbigt som helst men fan vad skönt det är efteråt! I morgon ska jag dit redan vid 09 eftersom vi ska till BVC med Leo och få vaccination.
Sist fick han jätteont efter och kunde inte sova riktigt på natten, stackarn. Hoppas det går bättre i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Shit du har nog bra mycket bättre kondis än mig.. orkar verkligen inte springa 25 min på löpbandet ;) hahaha

2011-04-07 @ 09:15:52
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lina

Du e verkligen jätte duktig läser ja,skulle inte heller orka springa så länge..det e ju knappt att man orkar cykla när det blåser så mkt som det gör här idag..jag får nog komma igång med träning ja med vill kunna må bra så vis också



kram

2011-04-08 @ 13:58:00
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0