Morgonpigg tjej

Inatt gick det också bra med Leo, men Nathalie ville inte sova, så jag la mig i Vanessas säng med henne och gosade tills hon somnade. Då var klockan 21.00.. Sen kom hon inspringandes vid 05.00 på morgonen, nu har hon lärt sig att lillebror ligger i sin säng, så hon klättar inte upp till mig och sambon längre, hon springer raka vägen till lillbrorsan och säger "heeeeeeeeeeeej". Idag hann jag stoppa henne innan han vaknade så jag försökte hålla henne lugn till klockan var 06, då väckte jag sambon och han fick  gå upp med henne. Själv sov jag vidare till 07 då Leo vaknade!

Idag ska jag till gymmet, ska sticka iväg om 1 timme tänkte jag, träningen har ju legat på is ett tag nu eftersom förkyldningen inte velat ge sig av, men nu känner jag mig faktiskt helt ok så du jäklar!!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Åhh jag vill också bli frisk och kunna träna!

2011-04-07 @ 09:14:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0