Mina fina, busiga ungar!!

Leo är så sjukt underbar! Han kan göra den sämsta dagen till den allra bästa, ett leende av honom och man smälter direkt.
Min goa, fina bebis.. Om jag bara hade fått bebisar som honom hade jag kunnat skaffa ca 20 barn ;)
Tack för att du finns min underbara lilla prins!!


Nathalie är så vacker och så full av liv! Hon är ett riktigt energitroll och gör alla dagar roliga, går inte att ha en tråkig stund med henne.
Hon älskar att spela clown och gillar när folk skrattar med henne. Hon är även världens bästa storasyster som alltid vill ligga och krama lillebror, hon har alltid helkoll på honom så han inte råkar illa ut, så fin och underbar tjej så det är sjukt!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Finisar =)

2011-04-28 @ 20:06:18
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0