Min våldsamma dotter..

Min lilla fialotta är ju som jag skrivit flera gånger väldigt våldsam när Bella är i närheten.
Hon är världens snällaste och sötaste mot dom flesta men mot Bella är hon inte snäll!
Idag har hon kastat legobitar mot henne, träklossar mot henne, dessa saker har som tur var inte träffat Bella men Nathalie fortsätter försöka. Men nyss träffade hon med en hård kartong som hon har några böcker i, Bella fick kartongen i huvudet och fick självklart ont och började gråta, då sitter bara Nathalie och tittar på henne och ler!!
 ¨Vi satte Nathalie på en stol och där fick hon sitta tills hon ville säga förlåt för såhär kan hon ju inte fortsätta!
Men inget vi gjort hittills har ju hjälpt och jag börjar känna mig lite halvt som halvt maktlöst. Hon är ju verkligen så snäll mot alla andra och älskar att kramas och vara go men är endast snäll mot Bella om Nathalie vill ha något av henne.. Jag förstår inte varför?!?
 
Nathalie är inte ens två år så kan inte vara extremt hård mot henne men samtidigt ska hon ju veta att detta är fel och sen ska ju Bella se att vi inte accepterar detta!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Svårt det där när de är så små också ju :(

2011-04-17 @ 11:48:17
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja vet hur det är när barnen blir elaka man står där och vet inte hur man skall göra..Det är mycket fel där de gör det känns så hemskt att bli så arg på sina barn som man älskar allt överallt annat..



kram

2011-04-17 @ 17:39:47
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0