Lördag!

Idag blir det en heldag med alla fyra barn själv! Sambon är på fotboll och dom har bortamatch så antar att han kommer hem närmare kvällen.
 Jag ska ta med barnen ut på en liten promenad nu innan lunch sen ska dom ju få lördagsgodis efter maten så då kommer det bli full rulle ;)

Jag väger mig en gång i månaden men jag började förra veckan mäta mig, och kommer göra det en gång i veckan. Denna vecka har jag förlorat 3cm i midjan! Känns jättebra :D
 Jag har även tagit bilder när jag började träna så när jag börjar bli någorlunda nöjd med kroppen så kommer jag lägga upp före och efter bilder här!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Duktig du är! Jag MÅSTE komma igång med träningen igen!

2011-04-16 @ 19:14:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0