Leos dop.

Idag hade vi dop för Leo, jag är så glad att många kunde komma, men jag är samtidigt besviken på några som jag verkligen trodde var självklart att skulle komma. En som blev besviken när hon inte fick bli gudmor, så kommer du inte ens och hör inte ens av dig.. Kanske därför man väljer någon annan till gudmor?!?
 Två blev ju sjuka, trist men inte mkt att göra åt, vi får ta och bestämma träff snart iaf :)

På måndag ska jag till banken och sätta in dom pengar som Leo fick på hans konto.
Sen tack Lena för halsbandet till mig också, även tack för blommorna och presenterna till flickorna!
 Flickorna fick även presenter av Crisia, dom blev verkligen jätteglada. Dom trodde ju inte att även dom skulle få!

Men jag märkte att alla tårtor och allt vi bakat var lite onödigt, vi hade tre tårtor, 2 halvor kvar och den sista är det bara tagen en bit utav ;)

Bilder på dop och min frilla kommer snart :D

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0