Busfia!

Idag  har vi redan hunnit ut en sväng, vi har varit och lekt lite i lekparken sen har jag även lämnat in mitt halsband till smycka, måste få dit ell till hjärta med Leos namn :)
 Nu när vi kommit hem så gick jag in i vardagsrummet för att packa upp lillebror, Nathaliie gick in till köket då, jag hörde vad tyst det blev så jag gick in dit... Detta är vad man hittar ;)

Hon har alltså varit lite hungrig :P Hon har tagit ut hela limpan ur påsen och smulat sönder hälften och har munnen full :D Mammas skitunge!


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Aww får hon ingen mat där hemma ;)

2011-04-04 @ 12:11:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0