Bra på att göra mamma galen

Idag har Nathalie en bråkdag.. Allt jag säger skriker hon bara åt, när jag ber henne om ngt så är det tvärt nej.
Vi har varit ute två gånger, första gången fick hon cykla och andra gången gick hon hela tiden så hon har ju sprungit av sig iaf. Hon klättrar där hon inte får, hon slänger mina saker hela tiden, absolut min kamera eller mobil :P
Mitt tålamod håller på att försvinna känner jag... Vi var in på banken en sväng idag, då slet hon tag i bordet där inne och en sak lossnade så hon flög rakt i golvet med huvudet först, men snart efter var hon lika vild igen ;)
 Nu sitter hon i min säng och leker med en toarulle som hon snodde från toan!! Någon som vill få betalt för att ta henne en stund???

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Haha usch för sånna dagar, men säger ju bara en sak.. Dagis is the shit! För då hinner hon leka med sina kompisar där och du hinner andas ut lite och när ni sen träffas kanske ni saknat varandra båda två och har skoj :)

2011-04-04 @ 20:51:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0