Borde vara nöjd men...

Jag önskar verkligen att Nathalie skulle vilja sova liiite längre på morgonen, hon kommer just nu in till mig och sambon mellan 04-05 och väcker då för det mesta lillebror, ibland somnar Nathalie om i vår säng men då är ju ofta redan lillebror vaken så man måste dra sig upp iaf..
 Jag borde ju inte klaga med tanke på att vi för det mesta får sova natten igenom, men det skulle vara så skönt om hon skulle bestämma sig för att sova till kanske 06.30-07.00..

Sambon hängde med en kompis igår någonstans, vart kommer jag inte ihåg :P Men jag låg iaf och sov som en stock när han kom hem vid ca 04. Så han ligger fortfarande uppe och sussar, tänkte ta och väcka honom vid 10 tiden så vi kan handla för veckan innan Bella och Vanessa kommer.

Förresten, Leo tar sig fram nu, men han kryper inte, han rullar fram ;) Ser jättekul ut!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Åhh fy att gå upp sådär tidigt!!

2011-04-10 @ 12:48:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0