Blir bortskämd!

Leo kommer verkligen göra mig bortsämd om han fortsätter som nu.
Inatt sov han 19.00-07.45 och vaknade endast för mat 03.20 sen somnade han om direkt!
Snacka om skillnad mot hur Nathalie var!
 Anledningen till att jag inte ens försökt lägga Leo i hans säng än är pga att jag trodde det skulle bli en riktig fight som det blev med Nathalie och jag har inte kännt mig redo för det än!

Nathalie hade ju först kolik, sen när koliken blev bättre så vägrade hon ändå sova på nätterna, vi har ju fortfarande vissa nätter med tjafs! Men det var inte förrens Nathalie var 16 mån och fick sin växasäng som nätterna blev bättre, och tur var ju det eftersom lillebror kom 1 månad efter det :D

Men nu har Leo sovit utan en enda tår och utan det minsta gnäll i sin säng i två nätter, kan ju bara hoppas han kan fortsätta så för jag uppskattar det sjukt mycket!

Såhär såg han ut när jag vaknade av hans "prat" ;)


Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Såå gött när de sover i sin säng

2011-04-05 @ 09:38:49
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Tess

snacka om underbar pojk ;) och jag har dessutom turen att få vara gudmor "fadder" till han xD

urscha va jag älskar er alla 3!!!!!

2011-04-05 @ 16:43:05

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0