Blåsväder

Igår fick Leo vaccination och precis som sist så fick han jätteont, han ville inte ens ät på flera flera timmar, tillslut somnade han iaf och sen mitt i natten så åt han ÄNTLIGEN!

Jäklar vad det blåser ute! Jag var precis ut på en promenad med barnen, vi höll ju på att flyga bort alla tre ;) Jag fick en sten uppflygandes rakt i ansiktet till och med. Jag var så jäkla orolig att Leo skulle få något på sig, han är ju så liten, men det gick som tur var bra!

I morgon ska ju jag och Nathalie på badhuset sen på eftermiddagen ska vi på kalas, Vilde fyller 2år :D

Kommentarer
Postat av: Mallan

sv: Håller helt o hållet med. Patrik o Madde ska ut..



Har också märkt av blåsten här hemma. knappt så man vågar gå ut:s

2011-04-08 @ 22:25:10
URL: http://troddedu.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0