Fredags mys :)

Idag var det en riktig jobbig dag, jag kände mig yr redan i morse när jag gjorde mig i ordning. Jag struntade i hur kroppen kände sig och gick med barnen till dagis, det var otroligt tungt och det tog längre tid än vanligt. På väg hem tog det nästan 1 timme för jag kunde bara inte gå fortare, när jag väl kom hem så svimmade jag och jag var hur skakig i hela kroppen, hade huvudvärk och illamående också men jag tänkte att det var blodsockerfall eller liknande så jag gjorde i ordning en tallrik med flingor men jag kände mig inte bättre iaf. Jag fick vila hela dagen och ändå be Herman att hämta barnen senare på dagen, nu mår jag bra igen och jag har ingen aning om varför jag mådde så konstigt... Fick även ställa in träningen med Jennie, men vi får träna nästa vecka istället :)

Nu har jag och Nathalie fredagsmys med lite chips <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch och fy vad hemskt. Hoppas det nte är något allvarligt. Tur att han ställde upp denna gången i alla fall.



Krya på dig och ta det lugnt så gott det går!

2012-02-18 @ 08:51:51
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Sandrah - snart trebarnsmamma

Men fy vad hemskt, du får ta hand om dig och inte överanstränga dig så. Någon dag med helt lugn och ro för dig kanske vore något?

2012-02-21 @ 11:33:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0