Flytt :(

Nu ska barnen flytta ifrån mig :( de ska bo hos sin pappa fram till förlossningen, hur tråkigt som helst eftersom jag vill ha dem hos mig men jag kan inte tänka på hur jag känner det nu. Jag klarar helt enkelt inte att ge barnen det dem behöver just nu, jag kan ju knappt röra mig så dem har det bättre med en pigg och fräsch förälder! Jag kommer självklart se till att träffa dem varje dag iaf, skulle inte stå ut annars.. Nu får bebisen komma om ungefär 1-2 veckor så jag kan få tillbaka min familj igen <3


Kommentarer
Postat av: stjaernfall

Usch, vad trist.. Men så bra att du tänker på barnen i första hand! Det är så man överlever att lämna bort dom, tycker jag..

Hoppas du blir bättre (mirakulöst?!) eller att bäbisen behagar komma snart! Jag fick ju Mio 9 dagar "förtidigt" så man vet ju aldrig.. ;)



Ha det så bra!

Kram!

2012-04-17 @ 21:45:41
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0