Dumma mamma!

Jag trodde jag skulle få vänta ett tag till iaf innan jag fick höra dom orden, men nope, nu är "Dumma mamma" favorit repliken när man är sur ;) Lilla Nathalie <3

Tänk vilket stort tålamod man har för sitt barn.. Innan jag själv fick ett litet kolikbarn som sen förvandlades till ett trotsigt monster så störde jag mig extremt mycket på alla "lata föräldrar" För det var precis det jag trodde dom var, inte hade jag en enda tanke på att barn är olika och vissa är monster medans andra är lite lättare barn. Nu skulle jag aldrig ens få för mig att tänka något om någon annan föräldrer, nu förstår man hur dom har det!!
Så när mitt lilla monster trotsar och jag ser hur en liten fjortis kollar snett så ler jag riktigt stort inom mig och tänker "vänta du bara ;)"


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad bra att du har tålamod. Det kommer kanske med tiden men jag har fortfarande inget tålamod alls.

2011-05-04 @ 12:02:23
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Haha precis som jag tänkte.. tänkte alltid när barnen stod runt dem och tjatade "varför svarar de inte bara".. men det är nog så att de är trötta på att ungen tjatar och avbryter HELA tiden! För nu är jag en av de mammorna som inte svarar på en gång ;)

2011-05-05 @ 11:11:24
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Fyll i din bloggadres:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0